Näin kesähelteillä on hyvä aika alkaa valmistautua jouluun....

 

 

 

Joulukalenteri-swap on hauska tapa vaihtaa nukkekodin minitavaroita.

Tänä vuonna ajattelin koota kalenterin neljän eri henkilön kanssa. Jokainen saa kehiteltäväkseen kuusi (6) erilaista miniatyyriä. Ideana on että vaihdamme 5 ns. normaalia yllätystä ja yhden vähän isomman yllätyksen. Kalenterihan toimii siten, että lähetät minulle joko itsetekemäsi tai muuten hankitun nukkekotiin sopivan esineen tai asian. Paketoi ja numeroi tuotteet samoin kuin lahjat, siten että joulukalenterin luukku pysyy yllätyksenä. Lähetän sinulle saman määrän yllätyksiä lahjoiksi käärittynä ja numeroituna (1-6) (lähetän/lähetäthän yllätykset hyvissä ajoin). Voit tehdä omille sivuillesi samantyylisen joulukalenterin ja niin saat monta ihanaa pikkulahjaa vaihdettua samanhenkisten ihmisten kanssa!!

Joulukalenterini on nyt täynnä ja valmistelen kiivaasti miniyllätyksiä alla oleville ihanille ministelijöille. Laitan paketit postiin kun saan kaikki valmiiksi. Joulukuussa sitten näette mitä olen saanut aikaiseksi!

 

 

 

 1. Tuikku  (Lähetetty ja saapunut)

2.  Maisa (Lähetetty ja saapunut)

3. Sari (Lähetettyot ja saapunut)

4. Aino (Lähetettyot ja Saapunut)

5. Tiina (Lähetettyot ja saapunut)

Koodeja: 

(osoite on) = minulla on henkilön osoite 

(lähetetty) = tarkoittaa, että luukku/luukut olen jo lähettänyt henkilölle kenen perässä asia lukee

(lähetettyot) = tarkoittaa, että olen lähettänyt ja lähetykseni on perillä

(saapunut) = tarkoittaa, että henkilön paketti on tullut minulle perille.

 Edit 28.11.2011