Kyllä joulun odotus vaan on ihanaa. Aamulla kömmin ylös sängystä jo hyvissä ajoin ennen seitsemää ihan vaan avatakseni tämän päivän lahjoja. (Olen siis sairauslomalla, koska sain vihuliaisen mykoplasman, joka puolestaan aiheutti kehkoputkiin ja poskionteloihin pahan tulehduksen.)

Tämän päivän kalenteriluukuista löytyi Torhildin, Sarin ja Kaijan taidonnäytteitä.

Minä lähetin Norjaan Torhildelle tekemäni alusasusetin. Torhildelta sain tällaiset kauniin punahehkuiset patalaput. Taidokasta virkkausta. Aivan ihanat.

Sarilta sain kuusi kaunista pakettia, joita ei oltu numeroitu. Niinpä avasin summamutikassa yhden, josta paljastui tämä täydellisyyttä hipova, uskomattoman kaunis villapaita. Ja väritkin ovat juuri minulle sopivat. Sari on todella taitava kutomaan minineuleita. Suurikiitos Sarille. Olen koko päivän ihastellut Sarin tekemää villapaitaa. On se vaan niin hieno. Minä paljastan omat lähetykseni vasta loppukuusta, kun olen nähnyt, että Sari on avannut minun lähettämiä paketteja.

NK-piirin paketista vastasi tänään Kaija, joka oli käärinyt pakettiin suloiset lapaset. Kokoa näillä on noin 2 cm ja peukalot ja kaikki ovat ihan kohdallaan. Uskomattoman hienoa käsityötä. Kiitos Kaijalle.