Mitähän tämän päivän luukuista löytyi? No, minä laitoin Torhildelle tällaisen hyllyn, johon parhaani mukaan koitin kirjoa muutaman kukan. Alunperin minun piti ostaa Torhidelle samanlainen hylly Marialta, mutta niitä ei sitten enää markkinapöydästä löytynyt, joten piti alkaa väsäämään ihan itte.

Torhild oli laittanut minulle todella kauniin kuusen, jota kiersi hentoinen hopeanauha. Niin herkkä ja kaunis.

Tiina vastasi tämän päivän NK-piirin paketista. Hän oli kätkenyt pakettiinsa todella taitavasti tehdyn muistojen laatikon, jonka sisältä paljastui nippu avaimia. Nyt jo vähän jänskättää mitä muut NK-piiriläiset pitävät minun lähettämästäni ylläristä. Se on avausvuorossa 10. päivä.

Sari on tunnetusti neuloja/kutoja/virkkaajamestari. Tämän päivän paketista löytyi niin uskomattoman upea juhlakassi, että olen ihan sanaton. Se on niin kaunis ihan joka suhteessa. Värit ja helmet ja kaikki. Ihana. Toivottavasti Sarilla ei mennyt hermot sitä tehdessä. On ne niin pieniä helmiä, että itse tuskin näen niitä.