Nyt kun minulla on se hieno saha, millä saan sahattua kiemuroita vaneriin niin olen surffannut netissä etsien kuvia puisista perinneleluista. Tähän asti olen saanut tehtyä enemmän tai vähemmän onnistuneesti keinuhevosen ja joutsenkeinun nukkekodin lastenhuoneeseen tai lelukauppaan.  Joutsenkeinun olen nähnyt ainakin Auliinan Wene  Wiulu blogissa, Hallahovissa ja tietysti Väinölän Maria on sellaisen joskus tehnyt.

Puisista keinuhevosista sitten onkin oikeastaan runsaudenpulaa ja tämän olen tehnyt jonkin kuvan perusteella piirtäen kaavat pahville. Materiaalina olen jälleen käyttänyt sytytystikkuja, vaneria ja jotain punertavaa jämälautaa äidin luota :).

Sitten minulla on jo pitkään ollut työnalla Scrabble-lautapeli, mutta sen saaminen valmiiksi on vienyt paljon aikaa. Siihen on tarvinnut kehitellä hyvin monta erilaista osaa ja lukemattomien työtunteja, mutta tänään sain sen vihdoin valmiiksi. Erityisesti noiden kirjaintelineiden ja kirjaimien teko on ollut työlästä. Laitoin yhden myös myyntiin huuto.nettiin.