Voihan veturi minkä yllärin sain tänään joulukalenterista. Titta oli laittanut mitä ihanimpaan pakettiin suloistakin suloisemman minijunaradan. Harmittavaisesti yhdestä kaarevasta palasta on mennyt kulma poikki, mutta niinhän niissä oikeissakin toisinaan menee eli ei haittaa mitään onpahan vaan aidomman näköinen kun on leikeissä kulunut. Minä lähetin Titalle sukset talven riemukkaisia hiihtohetkiä varten.

Minttu lähetti  minulle todella tarpeellisia joulusiivoustarvikkeita. Nämä ovat hienoja! Laitan ne siivouskomeroon odottamaan seuraavaa siivouskertaa. Minä lähetin Mintulle pellillisen pipareita, kiwi-mansikkajuustokakun, pyyhekoukun ja pyyheliinan. (Kuva minun lähettämästä paketista on lainattu Mintulta)

Reetta lähetti minulle suklaakakun ja pipareita. Minä lähetin Reetalle pikkuruisen hyllyn. 

Näiden lisäksi minulla piti olla paketti Kaijalta, mutta en nyt millään löydä sitä mistään. Lienevätkö tontut piilottaneet sen johonkin?