Tänään laitankin useamman päivän luukut samassa päivityksessä, sillä olen ollut melkoisen kiireinen joulurientojen ansioista.

14.12

Pähkinänkuoren Sarilta sain näin hienon neuletakin. Tämä takki oli justiinsa sopiva Ari-isälle. Kiitos tästä aarteesta. Itse en tunnetusti osaa tehdä puikoilla muuta kuin rapsuttaa päätä :) Minä laitoin pähkinänkuoreen Marian ohjeilla tehdyt nukenvaunut.

Titalta tuli tänään hieno juhlamekko. Minä laitoin Titalle lumilyhdyn, joka on osa seuraavien päivien kokonaisuutta.

15.12

Linda oli tehnyt minulle näin kauniin hyasintin ja ihanan epäterveellisen hampurilaisen ranskalaisilla. Nämä ovat livenä tosi herkullisen näköisiä. Kiitos Lindalle! Minä tein Lindalle herkkukorin juustoineen päivineen.

 

Titalta  herttaiset helmet korviksineen. Minä tein hänelle vanhan ja ruostuneen tallilyhdyn. Ruoste on tehty Scenic rustilla, jolla saa kivasti ruostutettua vaikka muovia. (Kuva on lainattu Titalta, kun en taas huomannut ottaa kuvaa lyhdystä.

16.12

Iris oli laittanut tämän päivän pakettiin kauniin kranssin ja kulhollisen omenoita sekä Kaijalta sain todella näyttävät lautaset aterimineen. Iirikselle lähetin amppelin ja Kaijalle leintopäivää katseltavaksi.

Ja nämä kauniit ovet tulivat tänään Titalta. Nämä nähdessäni mietin kyllä että wau. Tiedän jo tarkalleen missä aion näitä käyttää. Minä lähetin fragile-kyltillä varustetun vanhan laatikon, jonka sisällä on tuikku. Tämän idean löysin täältä... niin ja kuvan lainasin Titalta.